STREAM ID 5724420485 MEASUREMENT ID G-Y5ZYLGD2CF

Istražili smo kako da prepoznate pravo vreme i razloge za pokretanje potpune transformacije radnog prostora, pa smo objavili članak sa savetima na tu temu. U ovom tekstu takođe želimo da ponudimo naše stručne savete o tome kada treba da počnete da razmišljate o osvežavanju izgleda, a posebno, i doživljaja prostora.

Ova promena uključuje faktore poput:

  1. raznovrsnosti boja
  2. tkanina i završnih slojeva
  3. izgleda i konfiguracije prostora
  4. manifestacije sopstvenog proizvoda
  5. modernog kancelarijskog nameštaja

Zahvaljujući našem dugogodišnjem iskustvu sa različitim klijentima, zaključili smo da je pravo vreme da renovirate vaš radni prostor kada želite…

  1. Privući nove, a zadržati stare zaposlene

Ovo je posebno važno kada govorimo o novim zaposlenima, jer će vizualni doživljaj prostora biti prvo što će iskusiti po dolasku u vašu firmu. Međutim, estetika prostora usko je povezana sa „vibracijom“ i kulturom kompanije, koje su od presudne važnosti kada je u pitanju privlačenje i zadržavanje kvalitetnog osoblja. Na primer, ako želite podsticati raznolikost i slobodnu komunikaciju i razmenu ideja, imaćete puno koristi od kancelarija otvorenog plana sa velikim izborom različitih radnih postavki.

  1. Ostaviti snažan prvi utisak

Vizualni doživljaj prostora takođe je presudan ako klijenti, kupci i drugi spoljni saradnici dolaze u vaš prostor, a vi želite da ostavite snažan prvi utisak koji će im se urezati u pamćenje. Stoga je najočiglednije mesto gde treba da počenete sa renoviranjem područja recepcije. Movida fleksibilna radna stanica, adaptivnog dizajna je stvorena od samo nekoliko komponenti. Pre svega pristupačna i jednostavno uklopiva sa mogučnošću deljenja i pružanja privatnosti. Razmislite o bojama, nameštaju i načinu na koji ćete verodostojno prikazati ko ste i čime se bavite.

Prikladan sto za bilo koji posao koji postavljate: https://www.delightoffice.rs/?s=movida

  1. Učinkovitije prikazati identitet svog proizvoda

Do ostavljanja snažnog prvog utiska je postići da se identitet vašeg proizvoda učinkovito prenese na svakoga ko stupi u prostor.

Ovo može da se postigne strateškim planiranjem konfiguracije prostora, korišćenjem raznovrsnih boja, dodavanjem tehnologija i nameštajem – a sve to doprinosi izgledu vaše kancelarije. Dakle, ako mislite da vaš poslovni prostor trenutno nije u skladu sa vašim iskustvom i identitetom vašeg proizvoda, gotovo je sigurno vreme za estetsko preuređenje istog.

  1. Eksperimentisati sa trendovima u industriji

Još jedan od češćih razloga zbog kog se ljudi odlučuju za renoviranje poslovnog prostora je eksperimentisanje sa vrućim trendovima u industriji dizajna. Evo trendova za koje predviđamo da će biti veliki hit tokom 2019.:

  1. sve veća popularnost uvođenja elemenata stambenog dizajna u poslovne prostore
  2. dalji razvoj biofiličnih poslovnih prostora
  3. porast popularnosti procesa personalizacije poslovnih prostora
  4. Inspirisati novu kulturu kompanije

Čvrsto verujemo da je dizajn radnog prostora u ravnoj vezi sa ponašanjem i stavovima onih koji ga koriste. Zato, da biste inspirisali željenu kulturu radnog mesta, morate da osigurate odgovarajuću radnu okolinu. Na primer, ako smatrate da su komunikacija, razmena ideja i saradnja među zaposlenima loše, možete da razmislite o preraspodeli kancelarijskog nameštaja kako biste osigurali specijalizovane društvene prostore i prostore za saradnju. Idealno rešenje za prostornu organizaciju je nova Steelcase Share It kolekcija koja strukturira otvoreni plan kancelarija u radna mesta prilagođena za interakciju, deljenje i fokusiranje. Uvođenjem ovih višenamenskih radnih prostora osiguraćete kreativniju i sinergijsku radnu kulturu.

Pogledajte Share It kolekciju na: https://www.delightoffice.rs/?s=share+it

  1. Podsticati dobrobit zaposlenih

Boje, tkanine i teksture mogu da imaju snažan uticaj na mentalnu dobrobit i emocionalno stanje ljudi. Zbog toga preporučujemo modernizaciju vašeg poslovnog prostora ukoliko mislite da se trenutno korišćene boje i uzorci mogu negativno odraziti na mentalno zdravlje ili sreću zaposlenih.

Elementi koje treba uzeti u obzir:

  1. crvena može povećati razinu stresa, povisiti pritisak i izazvati ljutnju
  2. za žutu se veruje da je pozitivna i da podstiče kreativnost i angažman zaposlenih
  3. plava može stimulisati osećaje poverenja, smirenosti i ravnoteže
  4. zelena je boja prirode i može delovati umirujuće u stresnom okruženju

Izvor: https://penkethgroup.com/knowledge-centre/update-look-office/

Autor: BlogsKnowledge Centre